FANDOM

Topmaniac

Kuva Topmaniacista.

Topmaniac on Super Mario Galaxyssä esiintyvä pomovastus. Se esiintyy ensimmäisen kerran Battlerock Galaxyssä ja toisen kerran Dreadnought Galaxyssä. Se on helppo vastus, joten sille pärjää yhdellä elämälläkin silloin kun Daredevil comet osuu siihen kohtaan.

Taustaa

Topmaniac on iso Topman, jolla on sivuilla piikit, toisin kuin Topmaneillä, joilla piikki on päänpäällä. Se ei ole väriltään punainen, kuin Topmanit. Topmaniac hyökää Marioon piikeillään, jotka pyörivät.

Tuhoamistapa

=== Battlerock Galaxy

Topmaniacarena

Topmaniac Battlerock Galaxyssä.

Niin kuin lähes jokaisessa pomovastuksessa, sitä on hyökättävä kolme kertaa, että se kuolee, eikä tämä Topmaniac ole poikkeus. Topmaniac hyökkää pelaajaa vasten pyörivillä piikeillä, ja Marion/Luigin on osuttava sen "selän" päälle. Sitten kun Mario/Luigi on osunut "selän" päälle, se pistää piikit pois ja alkaa väistellä Mariota/Luigia. Marion/Luigin pitää osua niin kauan, että se osuu sähkö aitaan. Sitten pelaajan on tehtävä se taas uudelleen.

Dreadnought Galaxy

Dreadnought Galaxyssä Topmaniac taistelee samanlaisesti, kuin Battlerock Galaxyssäkin, mutta sähköaidat liikkuvat.

Triviaa

Nimet muilla kielillä

Malline:Foreignname

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki