FANDOM

Tämä artikkeli käsittelee Sneaky Lying Cheating Giant Ninja Koopas - ninjaryhmää. Saatoit etsiä myös The Adventures of Super Mario Bros. 3 - animaatiosarjan saman nimistä jaksoa
Sneaky Lying Cheating Giant Ninja Koopas
250px-Cheatingninjakoopasshot
Ensiesiintyminen The Adventures of Super Mario Bros. 3-sarja, Sneaky Lying Cheating Giant Ninja Koopas-jakso
Sijainti Pimeämaa
Koopalinna
Jättiläismaa
Hyökkäystyyli (t) Käyttävät ninjaliikkeitä ja -aseita
Jäsenet Kooky von Koopa
Bully Koopa
Cheatsy Koopa ja
Bigmouth Koopa Jr.

Sneaky Lying Cheating Giant Ninja Koopas on liiganimi, jolla kutsutaan ninja-voimat käyttöönsä saaneita Koopalingejä. Tähän joukkoon kuuluvat Kooky von Koopa, Bully Koopa, Cheatsy Koopa sekä Bigmouth Koopa Jr..

Sneaky Lying Cheating Giant Ninja Koopas, joka tunnetaan Suomessa nimellä Petolliset jättiläisninjakoopat tai Luihut niljakkaathuijari jättiläsininjakoopat, esiintyy The Adventures of Super Mario Bros. 3 - animaatiosarjan nimikko jaksossaan.

Historia

Ninja Koopien tarina alkaa Kuningas Koopan linnasta, jossa pidetään Koopaperheen sukukokous. Kuningas kertoo aikovansa viimein antaa lapsilleen vastuullisen työn. Hän muuttaa Kookyn, Suurisuun, Bullyn ja Cheatsyn jättiläiskoopiksi ja käskee näiden tuoda Jättiläismaan uusi prinssi vangiksi.

Koopaninjat tekevät työtä kaskettyä, mutta suunnitelma kaatuu Marion ilmestyttyä paikalle. Mario pelastaa prinssin, sekä vangeiksi jääneet ystävänsä muuntautumalla Ninja Marioksi. Prinsessa Peach (joka myös oli paikalla) muutti Koopat entiselleen Kuningas Koopan taikasauvalla. Nähdessään miten iso Mario on ninjana, Koopalingit pakenivat paikalta...

Triviaa

  • Petolliset jättiläisninjakoopat perustuvat Teini-ikäisiin mutanttininjakilpikonniin. Yhtäläisyyksiä ovat mm. että sekä mutanttininjakilpikonnat ja ninjakoopat ovat keskenään sisaruksia ja teini-iässä.