FANDOM

MervinMagic.jpg

King Mario of Cramalot (Cramalotin kuningas Mario) on The Super Mario Bros. Super Show!-piirretyn toinen jakso. Jaksossa esiintyy mm. Mario, Luigi, Toad prinsessa Toadstool sekä Mervin the Magician.

Jakson juoni

Jakson alussa Mario, Luigi, Toad ja Princess Peach kävelevät, Peach tarvitsee apua taikurilta nimeltä Mervin the Magician. Kun he ovat jonkin aikaa kävelleet, Beezot hyökkäävät, mutta Mervin ilmestyy ja pelastaa heidät, ja vie nelikon luolaansa. Siellä hän kertoo että miten Peach voisi vapauttaa kansansa Kuningas Koopan vallasta. Hän löytää siihen ratkaisun, pitää vain saada kultainen putkinavaaja pois suihkulähteestä.

Mario onnistuu saamaan sen, ja hänet valitaan Cramalotin kuninkaaksi. Siellä ennen kruunajaisia Kuningas Koopa tulee väliin. Hän vangitsee Marion ystävineen, ja ottaa kultaisen pumpun itselleen. Pian heidät nähdään vankilassa, ja katto alkaa laskea. Mervin kuitenkin pelastaa heidät sieltä. He ajautuvat metsään, jonka lammesta nousee käsi, joka heittää aseen, ja kun Mario ottaa sen, hän muuttuu Super Marioksi.

Sen jälkeen he ovat menossa Kuningas Koopan linnaan. Mario käskee Luigia uimaan joen yli ja laskemaan laskusillan alas. Luigi ei kuitenkaan uskalla tehdä sitä, vaan hän väittää olevansa raskaana. Hänen on kuitenkin pakko tehdä se. Luigi hyppäsi mutta Mario huusi: "Varo tappajakaloja!", jolloin Luigi juoksi ilmassa perille asti. Seuraavaksi Kuningas Koopa iloitsee siitä että hän on kuningas, mutta Mario kumppanusten kanssa tulee linnaan. Alkaa taistelu.

Ensiksi Koopa käskee Koopa-joukon hyökätä. Toad, Peach ja Luigi onnistuvat kuitenkin pysäyttämään ne. Sillä aikaa Mario taistelee Koopaa vastaan. Hän perääntyy Marioa, joka lopulta voittaa Koopan isketen kultaisen imukupin hänen käsistään. Lopussa Mervin ja koko Cramalotin kansa haluaa Marion kuninkaakseen, ja hän suostuu. mutta kun Mervin sanoo, että Cramalotin kuninkaat eivät saa syödä liikaa, hän ei haluakkaan kuninkaaksi ja juoksee pois.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki