FANDOM

Ice Flower
Ice Flower icon
Ensikertaa nähty pelissä Mario & Luigi: Partners in Time
On peleissä Super Mario Galaxy, New Super Mario Bros. Wii New Super Mario Bros. U, Mario Party 9, Paper Mario: Sticker Star ja monet muut...
Mistä laatikoista saa ?-laatikot
Vaikutus Marioon Tekee Mariosta Ice Marion
180px-Ice Mario

Ice Mario Super Mario Galaxyssä.

Ice Flower on Fire Flowerin vastakohta. Ice Flowerit esiintyvät ensi kertaa Mario & Luigi: Partners in Timessa. Vaikutus Ice Flowerilla on saman tapainen kuin Fire Flowerilla, mutta se mahdollistaa Marion heitellä jääpalloja tulipallojen sijaan. Jääkukat voivat myös laskea sattumanvaraisesti vihollisen hyökkäystä, puolustusta ja/tai nopeutta.

Ice Flowerit tekevät paluun Super Mario Galaxyssä. Kukat muuttavat Marion/Luigin Ice Marioksi/Luigiksi, mikä antaa hänen ylittää veden tai laavan muuttamalla sen jääksi hänen astuessaan siihen. Juoksemisen sijaan Mario luistelee kentällä, mikä kasvattaa hänen nopeuttaan. Musiikki nopeutuu ja nopeutuu kunnes jääkukan vaikutus lakkaa.

180px-NSMB Ice Mario

Ice Mario New Super Mario Bros. Wiissä.

Jääkukka tekee taas kerran uuden paluun New Super Mario Bros. Wiissä. Tässä pelissä niiden on tarkoitus olla samankaltaisia kuin Fire Flower aikaisemmissa peleissä. Ne antavat Marion, Luigin ja Toadien heitellä jääpalloja jäädyttääkseen vihollisensa, muttei liukua jäällä mahalla, kuten Penguin Suitilla.

Triviaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki