FANDOM

Fire Snake
FireSnake.jpg
Piirros Super Mario Bros. 3-pelin Fire Snakesta.
Ensiesiintyminen Super Mario Bros. 3
Viime esiintyminen Mario Kart 8
Sijainti Useimmiten aavikko-alueet
Hyökkäystyyli (t) Koittaa tulla Marioa päin hyppimällä, hitaasti. Helppo paeta.
Laji Lava Bubble

Fire Snake (suom Tulikäärmeet) ovat pitkiä, kuin käärmeen muotoinen versio Podobooista ja heillä on tulipalloista tehty vartalo. Ensikerran Fire Snake nähtiin Super Mario Bros. 3-pelissä.

Historiaa

Super Mario Bros. 3

Ensimmäinen esiintyminen Fire Snake esiintyi pelissä Super Mario Bros. 3, missä niitä nähtiin Desert Landissa. Jos Fire Snake näkee Marion, se lähtee lähestymään sitä päin ja koittaa koskettaa sitä palavalla vartalollaan. Fire Snaken voi vain tappaa, jos siihen heittää Koopa Troopan kilven, jos antaa koskettaa sitä kun Mario on Starman muodossa tai sitten heilauttamalla häntää Fire Snakeen Raccoon Mario - muodolla tai Tanooki Mario - muodolla.

The Adventures of Super Mario Bros. 3

Fire Snake esiintyy The Adventures of Super Mario Bros. 3-animaatiosarjan jaksoissa Princess Toadstool for President, Crimes R Us ja Recycled Koopa.

Super Mario World

Super Mario World-pelissä esiintyy Fire Snakein alalaji Bound Fire.

New Super Mario Bros. pelit

Fire Snake on esiintynyt, myös kaikissa tähän mennessä ilmestyneistä New Super Mario Bros. - pelisarjan peleistä. Niiden toimintatapa on lähes sama ja ne voi tappaa samoin, kuin ensiesiintymisessäänkin.

Mario Kart - pelit

Fire Snake esiintyy peleissä Mario Kart DS, Mario Kart Wii sekä Mario Kart 8. Näissä peleissä Fire Snake poukkoilee ympärirataa rajatulla alueella. Jos näihin osuu vauhti hidastuu ja joutuu pysähtymään muutamaksi sekunniksi.

Galleria

Esiintymiset

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki