FANDOM

Fawful
200px-Fawful2.jpg
Fawful
Ensiesiintyminen Mario & Luigi: Superstar Saga
Viime esiintyminen Mario & Luigi: Bowser's Inside Story
On peleissä Kaikki Mario & Luigi -pelit
Sukupuoli Mies

Fawful on Mario & Luigi-sarjassa esiintyvä paha keksijä. Cackletta oli ensimmäisessä osassa Fawfulin pomo, mutta pomonsa kuoltua Fawful vannoi kostoa "viiksekkäille miehille jotka pukeutuvat vihreään ja punaiseen". Hän sai kyllä kostonsa petkuttamalla Bowseria syömään Marion ja Luigin. Fawful kuuluu myös Beanish-kansaan.

Historia

Mario & Luigi -sarja

Mario & Luigi: Superstar Saga

Mario & Luigi: Superstar Sagassa Fawful esiintyi Cackletta-noidan apurina. Hän oli ensimmäinen vastus Headgear mukanaan. Hävittyään hän teki uuden koneen. Tässä laitteessa oli Fawfulin pää ja laaser-aseet. tämäkin kone tuhoutui ja Fawful katosi.
238096-fawful large.jpg

Mario Luigi: Partners in Time

Fawful omisti tässä pelissä Fawful's Bean & Badge-kaupan. Tänne pääsivät vain Mario-veljesten pienemmät versiot. Täällä pystyi hyödyntämään löytyneitä papuja. Hän kertoo myös vauvoille kuinka on joutunut kärsimään ja antaa vinkin tulevasta pelistä.

Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Fawful esiintyi pääpahiksena apunaan sian näköinen Midbus. Hän aikoi valloittaa Peachin- ja Bowserin linnat petkuttamalla Bowseria. Myöhemmin hänestä tuli Dark Fawful. Bowser kuitenkin voitti ja Fawful pakeni.Tultuaan Dark Fawful Bugiksi Dark Bowser imi hänet. Viimeisessä taistelussa Dark Bowseria vastaan alkuperäinen Bowser imi Fawfulin ,jotta Mario-veljekset pääsisivät Fawfulia vastaan. Taistelun hävittyään hän räjähti.

Super Smash Bros. -pelisarja

Super Smash Bros. Brawl

Super Smash Bros. Brawlissa kun saa valita joissain asioissa nimen. Kun painaa kohtaa "RANDOM NAME", voi tulla nimi Fwful, joka viittaa Fawfuliin.

Ulkonäkö

Ulkonäöltään Fawfulilla on punainen viitta, jossa on kullankeltaiset napit. Hänellä on vihreä iho ja silmälasit. Hänellä on myös isot hampaat ja otsassa yksi hius.

Triviaa

  • Fawfulilla n joka pelissä eri asut, mutta jokaisessa oli samat värit
  • Fawful tulee sanasta awful, joka tarkoittaa suomeksi kauheata

Propeller Mushroom.jpeg Tämä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Super Mario Wikiä laajentamalla artikkelia.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki