FANDOM

Palaa takaisin Bob-Omb Battlefield - artikkeliin.

Big Bob-Omb on the Summit on ensimmäinen tähti pelissä Super Mario 64 ja sen DS lisäosassa.

Juoni

Vaaleanpunaiset pommit eivät ole pystyneet rikkomaan pahaa Pommi kuningasta, Big Bob-ombia. Nyt olisi sinun vuoro testata taitosi, ja antaa vaaleanpunaisten riemuta.

Vaatimukset/vaikeusaste

Vaatimukset: Ei mitään.
Vaikeusaste: Helppo

Ohje

Maahan pääsy

Mene linnaan, ja mene vasemmalle. Mene siitä ovesta sisään, joka ei tarvi yhtään tähtiä. Kun olet huoneessa, hyppää tauluun, jossa on kuvana pommeja. Näin pääsit tähän maahan.

Tason läpäiseminen ja pommikuninkaan rikkominen

M64 03 01
M64 03 02
M64 03 04

Mene tasoon, ja puhu vaaleanpunaiselle pommille. Hän sanoo, että sinun tulisi varoa vesipalloa, jolla ne yrittävät karkottaa mustia pommeja. Lähde sitten suoraan eteenpäin, sillasta eteenpäin vielä. Mene sitä polkua pitkin, kunnes tapaat Metal dogin (Metalli koiran), joka on sen metallisessa hihnassa kiinni. Mene metal dogin vierestä nopeasti, sillä hän voi kuitenkin syöksyä sinua päin, joka vahingoittaa sinua.

Mene vieläkin eteenpäin, kunnes olet mennyt pienet portaat ylös. Siellä vähän ylenpänä mene oikealle, ja näet jyrkän mäen, ja pari palloa pyörimässä. Jos haluat olla nopea, juokse jyrkkä mäki ylös, mutta jos et halua olla niin nopea, mene niitten pyörivien pallojen läpi, ja siitä eteenpäin. Jos menit jyrkännettä ylös, mene eteenpäin, ja hypi pallojen yli. Älä esitä sankaria, sillä pallot voivat tiputtaa sinut alas.

M64 03 03

Mene niin kauvan ylös, kunnes olet vuoren huipulla. Vuoren huipulla näet ison pommikuninkaan. Mene puhumaan hänelle, ja hän on sinulle raivoisa. Hän haastaa sinut taisteluun.

Sitten pommikuningas rupeaa heittämään pienempiä Bob-ombeja, jotka räjähtävät. Ota nytten yksi hänen heittämistään pienista Bob-ombeista, ja sylje se häntä päin. Pommikuningas vahingoittuu pikkuisen, mutta rupeaakin hyppelemään sinua päin. Jos jäät hänen allensa, sinä menetät paljon elämää. Jatka tätä pommin heittämistä häntä päin 3, ja hän sanoo, että "Se sattui, ota tämä tähti.", ja Big Bob-omb räjähtää, ja hänen sisältänsä tulee Tähti, ota tähti, ja nyt voitot tämän tähden! Huom! Big Bob-omb elää vielä, sillä hän tulee takaisin nelostähdessä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki