FANDOM

Palaa takaisin salaisten tähtien listaan.

8 Glowing Rabbits on salainen tähti Super Mario 64 DS pelissä.

Yleistietoa

Valkoiset kanit ovat yleensä hyvin vaikea löytää, mutta vielä vaikeampaa voi olla niiden kiinni ottaminen, tiedät kai että kanit ovat aika vekkuleita.

Vaatimukset

  • Jotta saisit nopeammin näitä, kaikki kerrokset auki, ja kaikki hahmot hallussasi.
  • Jotta saat kaikki hahmot tarvitset 34 tähteä, muuten tähden saaminen on mahdotonta.

Ohje

Tähden saaminen

Joskus, vaikkapa kävellessäsi linnassa, näet valkoisen, hohtavan kanin. Ota kani kiinni, ja tulee viesti, että saat salaisen tähden 7 kiinni otetun hohtavan kanin jälkeen. Rupea kiertelemään linnaa, ja vaihda aina välillä pelattavaa ukkoasi, jotta voisit etsiä muistakin paikoista. Kun olet ottanut kiinni 8 hohtavaa kania, mene sinne isoon saliin, jossa voit vaihtaa pelattavan ukkosi. Näet warion oven vieressä oven, jossa ei ole mitään kirjainta, ja sen väri on harmaa (matto oven edessä on harmaa). Mene ovesta sisään, ja saat salaisen tähden. Jos tämän jälkeen käyt täällä huoneessa, kuuluu vain haamujen ääntä, ja ukkosi tulee pois kyseisestä huoneesta, tai mene hahmo ovien keskeltä toisesta ovesta ja mene pelaamaan vaikka minipelejä, mene Sunshine Islelle etsimään uusi salainen tähti.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki