FANDOM

YI C-Luokka

1-Up Mushroom
Nsmb-mushroom-1up
Ensikertaa nähty pelissä Super Mario Bros. Pelisarjassa (?)
On peleissä Melkein kaikissa Mario peleissä.
Luoja Shigeru Miyamoto
Mistä laatikoista saa ? Block, Brick Block, ja Block.
Vaikutus Marioon Mario saa yhden lisäelämän lisää.
Vaikutus Mario Kartissa Ei tiedossa

1-Up Mushroom on sieni Mario peleissä, joka esiintyi ensimmäistä kertaa Super Mario Bros pelisarjassa. 1-Up sieni on melko yleinen Mario peleissä, tosin, se voi olla aika vaikeissa paikoissa, tai muuten vaan jotenkin hankalasti nähtävissä paikoissa. 1-Up sienestä saa 1 lisäelämän.

Super Mario 64 - sarjassa (eli mukaan lukien DS lisäosa) kun saat tämän, saat yhden lisäelämän, mutta elämät eivät savetu.

Mario & Luigi -pelit

1-Up -sienet ovat näissä peleissä varsin hyödyllisiä esineitä. Kun jommankumman veljeksen HP on pudonnut nollaan, tavallisella 1-Up -sienellä hänet voi herättää henkiin puolella maksimi HP:sta. Ultra 1-Up -sienellä voi herättää henkiin jommankumman veljeksen täydellä HP:lla.

Paper Mario: Sticker Star

Pelissä 1-Up -sienet palaavat tarran muodossa (ovat harvinaisia). Kun sellaisen käyttää taistelun aikana, se palauttaa HP:ta vähän kerrallaan 10 vuoron ajan. Nämä ovat hyödyllisiä pitkissä taisteluissa. Näitä on kahta tyyppiä: iso tavallinen ja iso kiiltävä. Tavallinen palauttaa 10 HP:ta joka kierros 10 vuoron ajan, ja kiiltävä palauttaa 15 HP:ta joka vuoro 10 vuoron ajan.

Katso myös

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki